آینده تحصیلی رویایی آینده تحصیلی رویایی .

آینده تحصیلی رویایی

دلایل تحصیل در رشته مدیریت در اسپانیا

اسپانیا دومین کشور بزرگ اروپا بوده که پایتخت آن مادرید هست. دانشگاه های اسپانیا هر سال متقاضیان زیادی برای تحصیل در رشته مدیریت جذب میکنن. از گرایش‌ های پر طرفدار مدیریت میتونیم به مدیریت گردشگری، مدیریت تجاری، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و به خصوص مدیریت کسب و کار اشاره کنیم. دانشجویان بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود، فرصت های شغلی بهتری را تجربه میکنن. شرایط برترین کشورها برای تحصیل مدیریت تقریبا یکسانه.

دلایل تحصیل در رشته مدیریت در کشور اسپانیا به صورت زیره:

·          تنوع فرهنگی یکی از مهم ترین دلایل برای مهاجرت تحصیلی در اسپانیا هست. در این کشور از همه جای دنیا برای تحصیل در رشته های مدیریت دانشجو پذیرفته میشه. 

·        تحصیل بدون مدرک زبان در رشته های مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیره.

·        اسپانیا با کیفیت آموزشی بالا، بهترین دانشگاه و مدرک دانشگاهی معتبر شناخته شده هست. از بهترین دانشگاه های اسپانیا می توان به دانشگاه بارسلونا، دانشگاه سویل، دانشگاه ناوادا، دانشگاه مادرید، دانشگاه سالامانکا و دانشگاه پابلو اشاره کرد.

·        هزینه تحصیل در اسپانیا مناسبه یعنی نسبت به بقیه کشورهای اروپایی مقرون به صرفه هست. هزینه تحصیل درمقطع کارشناسی حدودا 2 تا 4 هزار یورو و کارشناسی ارشد 1 تا 5 هزار یوروو میشه.

·        امکان کار نیمه وقت در حین تحصیل و امکان تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا وجود داره

·        آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری برای مهاجران

·        دانشجویان بعد فارغ التحصیلی در اسپانیا یا در بقیه کشورهای اروپایی میتونن در سازمان ها یا شرکت ها درآمد بالایی داشته باشن. میزان درآمد مدیران به صورت زیره:

 

ü     مدیرپروژه  90 هزار تا 130 هزار یورو

ü     مدیریت بازرگانی 56 هزار تا 120 هزار یورو

ü     مدیر واحد تجاری 60 هزار تا 150 هزار یورو

ü     مدیر عامل 300 هزار یورو    

رشته MBA از پرطرفدارترین رشته ها در کانادا است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا سه مرحلۀ اصلی دارد:

1.      اخذ پذیرش تحصیلی که برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، دانشگاه، کالج یا موسسۀ‌ای که برای آن اقدام کرده‌اید، باید در لیست DLI باشد.

2.      اخذ ویزای تحصیلی 

3.      اخذ اِستادی پرمیت 

اگه درمورد مهاجرت تحصیلی در رشته های مدیریت دراسپانیا و کانادا به اطلاعات بیشتری نیاز داشتین ما میتونیم در این زمینه کمکتون کنیم ، هزینه تحصیل در کشورهای مختلف بسته به رشته تحصیلی و دانشگاه متفاوته پس برای کسب اطلاع بیشتر به وبسایت https://best-study.ir سر بزنین تا از مطالب مفید و آموزشی، مهاجرت تحصیلی وبسایت استفاده کنین.         


برچسب: تحصیل در اسپانیا،شرایط تحصیل رایگان در اسپانیا،سیستم آموزشی اسپانیا،مدارک لازم برای پذیرش در دانشگاه های اسپانیا،اهمیت زبان انگلیسی در دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا،هزینه تحصیل در اسپانیا،هزینه زندگی در اسپانیا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۷:۳۱ توسط:sayran موضوع: نظرات (0)