آینده تحصیلی رویایی آینده تحصیلی رویایی .

آینده تحصیلی رویایی

بورسیه برای تحصیل در رشته کشاورزی در کانادا

کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین کشورها برای تحصیل کشاورزی در سراسر جهانه و با اقتصاد قوی که داره، سالانه دانشجویان بین المللی زیادی را برای تحصیل به خود جذب میکنه. هزینه تحصیل در کانادا نسبت به سایر کشورهای اروپایی مثل فرانسه و آلمان بیشتره. به همین خاطر دانشجویان برای کم کردن هزینه های تحصیل میتونن از دانشگاه های کانادا اقدام به دریافت بورسیه تحصیلی کنن. در زیر چند نمونه از دانشگاه هایی که دانشجویان میتونن بورسیه تحصیلی بگیرن را توضیح دادیم.      

بورسیه تحصیلی دانشگاه ها در رشته کشاورزی در کانادا به صورت زیره:

بورسیه دانشگاه ساسکاچوان: این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین‌ المللی مقطع کارشناسی ارشد سالانه مبلغ 18000دلار به مدت دو سال و در مقطع دکتری مبلغ 22000 دلار به مدت سه سال تحصیلی، اهدا میشه.

بورسیه دانشگاه منیتوبا: بورسیه این دانشگاه برای دانشجویان ارشد به مبلغ  5000 تا 14000 دلار داده میده.

بورسیه دانشگاه گوئلف: این بورسیه تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد مبلغ سالانه 22000 دلار و مقطع دکتری مبلغ سالانه 30000 دلار اهدا میشه.   

بورسیه دانشگاه آلبرتا کانادا : این بورسیه برای دانشجویان مقطع کارشناسی برای شرکت در کنفرانس های علمی یا انتشار مقاله در مجله مبلغ 500 الی 1000 دلار تعلق میگره.  

بورسیه پژوهشی فلوشیپ دستیاری توسط دانشگاه آلبرتا برای مقطع کارشناسی ارشد سالانه مبلغ 21000 دلار و مقطع دکتری 23000 دلار تعلق میگیره.

بورسیه دانشگاه وسترن: به دانشجویانی که نمرات عالی و رزومه خوب دارن، توسط دانشگاه مبلغ 50000 دلارداده میشه.

شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در رشته کشاورزی کانادا به شرح زیره:

داشتن نمره بالا در آیلتس (حداقل نمره 6ونیم ) و یا تافل    

 داشتن معدل دیپلم بالا برای مقطع کارشناسی  

انگیزه نامه ی قوی

داشتن مقالات، سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی

 معرفی نامه از اساتید دوره ی کارشناسی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد  

داشتن نامه تمکن مالی دانشجو یا والدین دانشجو

داشتن نمرات بالا در آزمون‌های SAT، ACT، GRE برای مقطع کارشناسی 

کانادا اهمیت زیادی به امنیت شغلی میده. در این کشور دانشجویان بعد فارغ التحصیلی فرصت های شغلی بی شماری را دارن. پروسه اخذ مجوز تحصیل در کانادا مدت کمی طول میکشه. اگر قصد مهاجرت تحصیلی در رشته کشاورزی در کانادا را دارین، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به وبسایت https://best-study.ir سر بزنین که کلی اطلاعات مفید در مورد شرایط تحصیل و بازار کار رشته کشاورزی در کانادا در اختیارتون گذاشتیم.   


برچسب: درآمد مهندسان کشاورزی کانادا، دلایل تحصیل رشته های کشاورزی در کانادا، شرایط ورود به دانشگاه های کشاورزی کانادا، دانشگاه های برتر جهانی برای تحصیل کشاورزی،شرایط مهاجرت تحصیلی،هزینه تحصیل در رشته کشاورزی در کانادا، سیستم آموزشی دانشگاه های کانادا برای تحصیل کشاورزی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۳:۲۶ توسط:sayran موضوع: نظرات (0)