آینده تحصیلی رویایی آینده تحصیلی رویایی .

آینده تحصیلی رویایی

شرایط سنی تحصیل در رشته پزشکی در کانادا

کانادا کشوری توسعه یافته و پیشرفته هست، به طوری که یکی از 8 کشور برتر جهان از نظر اقتصادی و صنعتی به شمار میاد. کسایی که علاقه مند تحصیل هستن به دلایل زیادی از جمله اختصاص بودجه بالا برای سیستم آموزشی، ارائه مدارک معتبر بین ‌المللی، وجود کیفیت آموزشی در سطح استاندارد جهانی، زیرساخت‌ های مناسب، وجود دانشگاه‌ های معتبر، شرایط رفاهی، این کشورو به عنوان مقصد خود انتخاب میکنن. سالانه دانشجویان زیادی از سراسر دنیا متقاضی تحصیل رشته پزشکی در کانادا هستن؛ به همین دلیل ورود به دانشگاه های این کشور نسبتا سخته. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسه هست، متقاضی باید برحسب استانی که در آن قصد تحصیل داره، یکی از این دو زبانو انتخاب کنه. آشنایی از شرایط و ضوابط دریافت ویزا برای تحصیل در کانادا شما رو در مشیر مهاجرت آگاه تر میکنه.رشته پزشکی در کشور کانادا یکی از پردرآمدترین رشته های تحصیلی هست، به طور میانگین سالانه 300 هزار دلار کانادا حقوقه هر پزشکه. که این مبلغ به استان، تخصص پزشک، سابقه کار پزشک بستگی داره. دانشگاه های این کشور هم، مثل کشورای دیگه برای ثبت نام رشته پزشکی محدودیت سنی دارن و به جوان بودن دانشجوها اهمیت میدن. حالا سؤال پیش میاد که محدودیت سنی چیه؟ اگه 5 سال از سن معمول متقاضی در یک مقطع تحصیلی گذشته باشه، متقاضی برای آن مقطع تحصیلی مسن به شمار میاد. مثلا فردی که 24 سال سن داره، برای تحصیل در مقطع دبیرستان مسن هست. حداقل سنی که متقاضی با آن میتونه وارد دانشگاه های کانادا بشه 18 ساله. دانشجویانی که میخوان در رشته پزشکی این کشور تحصیل کنن، نباید بیشتر از 30 سال سن داشته باشن. بهترین سن ورود به این رشته، 18 تا 20 ساله چون گپ تحصیلی کمتره. علاوه بر پذیرش دانشگاه ها، گرفتن ویزا با محدودیت سنی رابطه مستقیم داره یعنی هرچی سنتون بیشتر باشه، امکان ویزا گرفتنتون کمتر خواهد شد. لیست بهترین دانشگاه های کانادا برای تحصیل پزشکی رو حتما ببینین.

کانادا به دلیل داشتن دانشگاه ‌های معتبر و اساتید مجرب، ثبات اقتصادی، اشتغال فارغ التحصیلان و ... به بهترین مقصد مهاجرت پزشکان تبدیل شده. اگر شما هم رویای تحصیل پزشکی در کانادارو دارین و برای ساخت آینده درخشان خود قصد مهاجرت به این کشور رو دارین احتیاج به مجوز تحصیل دارین که از اصلی ترین شرایط تحصیل در کانادا است.

کلی مطالب مفید برای مهاجرت تحصیلی برای ساخت آینده ی روشن و آگاهی دادن به شما در زمینه های مختلف در وبسایت https://best-study.ir وجو داره ، حتما به این وبسایت سر بزنین.


برچسب: محدودیت های رشته پزشکی،شرایط سنی تحصیل در آمریکا،شرایط سنی تحصیل پزشکی در کانادا،بورسیه تحصیلی برای رشته پزشکی در کانادا، درآمد پزشکی در کانادا، بارار کار پزشکی در کانادا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۶:۵۷ توسط:sayran موضوع: نظرات (0)