آینده تحصیلی رویایی آینده تحصیلی رویایی .

آینده تحصیلی رویایی

بورسیه برای تحصیل در رشته کشاورزی در استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای با بیشترین نرخ پذیرش تحصیلی در رشته کشاورزی به ویژه برای دانشجویان بین المللیه. هزینه ‌های تحصیل و زندگی در این کشور زیاده از این رو دانشجویان بین المللی به دنبال گرفتن بورسیه تحصیلی هستن تا بتوانند کل یا بخشی از هزینه تحصیل در دانشگاه های استرالیا رو تامین کنند. بورسیه های تحصیلی این کشور که شامل رشته کشاورزی هم میشه، به شرح زیره:

بورسیه تحصیلی بین‌ المللی پژوهشی دانشگاه  Curtin: این بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین‌ المللی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه کورتین در شهر پرت اهدا میشه.

بورسیه بین ‌المللی کارشناسی ارشد تحقیقات علمی فلیندرز  (FIPRS): این بورسیه هزینه های زندگی، هزینه مسکن، هزینه خرید بلیط دانشجویان واجد شرایط مقطع دکتری و کارشناسی ارشد را پوشش میده.           

جوایز صلح رو تاری: این بورسیه به عنوان کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تعلق میگیره.

بورسیه علمی لاتروب AES: این بورسیه برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه لاتروب در ملبورن  تعلق میگیره و مبلغ آن حدودا 10000 تا 20000 دلار هست.

بورسیه پژوهشی دانشگاه نیوکاسل برای مقطع ارشد  ( UNIPRS): این بورسیه برای دانشجویان بین‌ المللی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه نیوکاسل تعلق میگیره.

بورس ‌های بین ‌المللی دانشگاه موناش: این بورسیه بر اساس شایستگی به دانشجویان بین ‌المللی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حدوداً 10000 دلار در سال اعطا میشه.

بورس تحصیلی پژوهشی ملبورن: (MRS)  این بورسیه به دانشجویان بومی و بین المللی برای تحقیقات توسط دانشگاه ملبورن برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تعلق میگیره.

بورسیه تحصیلی بین ‌المللی دانشگاه سیدنی (USydIS): دانشگاه سیدنی به متقاضیان واجد شرایط در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای انجام برنامه های تحقیقاتی این بورسیه را اعطا میکنه. این بورسیه شهریه و کمک هزینه زندگی تا سه سال با امکان تمدید برای یک ‌ترم برای دانشجویان دکتری را پوشش میده.

شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی رشته کشاورزی در استرالیا به شرح زیره:

داشتن معدل بالا بسته به دانشگاه و رشته متفاوته. برای کسب اطلاعات دقیق در این خصوص می توان به سایت دانشگاه مورد نظر و در دپارتمان مربوطه مراجعه کرد.

داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5 (ممکنه بسته به دانشگاه، مقطع تحصیلی و رشته، بالاتر و یا پایین تر باشه.)

انگیزه نامه ی قوی (انگیزه نامه، نامه ای هست که هدف فرد را از ادامه تحصیل در رشته و دانشگاه مربوطه بیان می کنه.)

دو یا سه معرفی نامه از اساتید دوره ی کارشناسی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

دو یا سه معرفی نامه از اساتید دوره ی کارشناسی و کارشناسی ارشد برای تحصیل در مقطع دکتری

ارائه ی پروپوزال در مورد موضوع تحقیقاتی مورد نظر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط تحصیل کشاورزی در استرالیا، هزینه ویزای دانشجویی استرالیا و ... به وبسایت https://best-study.ir مراجعه کنین.

دانشگاه آلبرتا کانادا از برترین دانشگاه های کشاورزی است و یکی از گزینه های محبوب برای تحصیل علاقمندان به رشته کشاورزیه.


برچسب: انواع بورسیه های تحصیلی استرالیا، شرایط تحصیل در استرالیا،هزینه زندگی دانشجویی در استرالیا،ویزای تحصیلی استرالیا،بازار کار کشاورزی در استرالیا،زبان تحصیل در استرالیا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۱:۴۹ توسط:sayran موضوع: نظرات (0)