آینده تحصیلی رویایی آینده تحصیلی رویایی .

آینده تحصیلی رویایی

سیستم آموزشی و مقاطع تحصیلی رشته فیزیک در کانادا

کانادا سیستم آموزشی و قدرت اقتصادی قوی در سطح جهان داره. به همین دلیل متقاضیان زیادی برای تحصیل این کشور را انتخاب میکنن. از بهترین دانشگاه های کانادا در رشته فیزیک می تونیم به دانشگاه مک مستر، آلبرتا، مونترال، تورنتو، مک گیل و بریتیش کلمبیا اشاره کنیم. گرایش های رشته فیزیک در دانشگاه های این کشور شامل فیزیک هسته ای، فیزیک مدرن، ترمودینامیک، اخترفیزیک، بیوفیزیک، فیزیک نور و فیزیک صوت هستن. در کانادا 21 دانشگاه در رشته فیزیک وجود داره که سیستم آموزشی عالی به دانشجویان ارائه میده. زبان تحصیل در دانشگاه های این کشور به دو زبان، انگلیسی و فرانسه بوده که در بعضی از دانشگاه ها فقط به زبان فرانسه تدریس میکنن. در کانادا سال تحصیلی از ماه سپتامبرشروع شده و در ماه می به پایان میرسه.  هزینه زندگی در بهترین کشورهای دنیا برای تحصیل فیزیک با توجه به رشته و دانشگاه متفاوته.

مقاطع تحصیلی رشته فیزیک در کانادا به صورت زیره:

مقطع کارشناسی رشته فیزیک در کانادا: اولین مدرک تحصیلی که دانشجویان در دانشگاه دریافت میکنن مدرک دوره کارشناسی هست. طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی 4 سال و شهریه این مقطع سالانه 26 هزار دلار هست. برای تحصیل دانشجویان بین المللی در این مقطع چند شرط مهم لازمه که شامل مدرک دیپلم 12 ساله، انگیزه نامه، توصیه نامه، مدرک زبان آیلتس حداقل نمره 6 ونیم  یا مدرک تافل، رزومه تحصیلی و تمکن مالی  میشه.

مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیک در کانادا: دومین دوره تحصیلی در دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد هست طول دوره تحصیل در این مقطع 2 ساله و شهریه این مقطع سالانه 15 هزار تا 22 هزار دلار بوده. دانشجویان برای ورود به این مقطع نیاز به مدرک کارشناسی با نمرات بالا هستن.

مقطع دکتری رشته فیزیک در کانادا: طول دوره تحصیل در مقطع دکتری 3 الی 4 سال هست و شهریه این مقطع 9 هزار تا 16 هزار دلاره. دانشجویان در این مقطع به تحقیقات و پژوهش دکتری مشغول هستن.

کانادا بهترین دانشگاه ها و مدرک تحصیلی معتبر در دنیا را داره. برای دانشجویان بین المللی کانادا بهترین مقصد برای مهاجرت تحصیلی هست. اخذ مجوز تحصیل از شروط اصلی برای تحصیل در کانادا است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتونین به وبسایت https://best-study.ir سر بزنین که کلی مطالب مفید در زمینه شهریه دانشگاه ها و بورسیه تحصیلی ، دانشگاه های ارزان دنیا برای تحصیل و ...در اختیارتون گذاشتیم.     


برچسب: برترین دانشگاه ها برای تحصیل فیزیک،گرایش های مختلف رشته فیزیک، درآمد رشته فیزیک در کانادا،شرایط تحصیل در دانشگاه های کانادا، مدارک لازم برای ورود به دانشگاه های کانادا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۷:۳۸ توسط:sayran موضوع: نظرات (0)