آینده تحصیلی رویایی آینده تحصیلی رویایی .

آینده تحصیلی رویایی

دلایل تحصیل در رشته مدیریت در آمریکا

کشور آمریکا در شمال قاره آمریکا قرار داره. پایتخت این کشور شهر واشنگتن دی سی و پر جمعیت ترین شهر آن نیویورک هست. کتابخانه هاروارد بزرگترین کتابخانه دانشگاهی در دنیا بوده که واقع در این کشور می باشد. سالانه دانشجویان زیادی برای تحصیل در رشته مدیریت آمریکا اقدام میکنن. این کشور همیشه بهترین انتخاب برای مهاجرت تحصیلی در رشته مدیریت است چرا که ازاین طریق اقامت آمریکا را می توان گرفت. دانشجویان بعد از گرفتن مدرک تحصیلی در رشته مدیریت آمریکا فرصت های شغلی بیشتری را دارن که خیلی راحت میتونن درآمد بالایی داشته باشن. کیفیت زندگی مناسب، نرخ بیکاری کم و رشد اقتصادی بالا دلایلی برای مهاجرت تحصیلی متقاضیان میتونه باشه.

دلایل تحصیل در رشته مدیریت در کشور آمریکا به صورت زیر هست:

1-    تنوع فرهنگی یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت تحصیلی به آمریکا برای دانشجویان هست که از هر نوع فرهنگی در این کشور وجود داره. معمولا در آمریکا بین دانشجویان تبعیض قائل نمیشن و دانشجویان خارجی میتونن به راحتی خود را با شرایط وفق بدن.

2-    مدرک دانشگاه های آمریکا در سراسر دنیا معتبر و شناخته شده هست.  

3-    کشور آمریکا سیستم آموزشی عالی و بهترین اساتید مجرب را داره.

4-    دانشگاه های آمریکا جزو بهترین دانشگاه های جهان قرار دارن. تعدادی از بهترین دانشگاه های آمریکا در رشته مدیریت در زیر نام برده شده: 

دانشگاه فناوری ماسا چوست واقع در کمبریچ رتبه جهانی 1 را داره

دانشگاه هاروارد واقع در کمبریچ که رتبه جهانی 2 را داره

 دانشگاه استنفورد واقع در کالیفرنیا که رتبه جهانی 3 را داره

دانشگاه شیکاگو واقع در شیکاگو رتبه جهانی 10 داره

دانشگاه ییل واقع در نیوهیون رتبه جهانی 14 داره

 دانشگاه نیویورک  واقع در کالیفرنیا رتبه جهانی 16 داره 

5-    امکان استفاده از بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های آمریکا

شهریه دانشگاه های آمریکا برای تحصیل مدیریت متفاوته ،هزینه دانشگاه های دولتی این کشور حدود 25000 تا 50000 دلار آمریکا و هزینه دانشگاه های خصوصی حدود 35000 تا 70000 دلار آمریکا هست. در آمریکا مدرک دانشگاه های دولتی معتبر تر از دانشگاه های خصوصی بوده و افراد زیادی برای تحصیل، دانشگاه های دولتی را انتخاب میکنن که مقرون به صرفه هم هست.

MBA  یکی از بهترین رشته ها برای تحصیل در کانادا است. کانادا رتبه دوم را در بین بهترین مقاصد تحصیلی رو داره.  یکی از بهترین کشورها برای زندگی و ادامه تحصیل شناخته شده برای مهاجرت به این کشور حتما هزینه تحصیل در کانادا  رو بررسی کنین.اگه در رابطه با تحصیل در کشور آمریکا در رشته مدیریت به اطلاعات بیشتری نیاز داشتین، میتونین به وبسایت https://best-study.irسر بزنین تا از مطالب مفید و عالی آن استفاده کنین.


برچسب: فرصت های تحصیلی رشته مدیریت،دلایل تحصیل مدیریت در آمریکا،شرایط تحصیل مدیریت در آمریکا،هزینه زندگی در آمریکا،هزینه رشته مدیریت در آمریکا،محدودیت سنی تحصیل در آمریکا،شرایط مهاجرت تحصیلی،درامد مدیریت در آمریکا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۴:۱۴ توسط:sayran موضوع: نظرات (0)